Monday, March 8, 2010

Premiu


Astazi am primit un premiu din partea  Ortansei, primul premiu pe care l-am primit vreodata pentru blogul meu, drept pentru care ii multumesc cu bucurie.
Nu sunt chiar sigura ca merit acest premiu insa ii multumesc  pentru increderea pe care mi-a acordat -o.

Iti multumesc, prietena draga si il daruiesc si eu tuturor vizitatorilor si prietenilor mei virtuali .

In mod special daruiesc acest PREMIU, ca semn de consideratie,celor care prin activitatea si munca lor in blogosfera mi-au incantat clipele in timpul petrecut pe blogurile lor personale:

Lori
Pheideas
Ela
Sanda
Ana
Angela
Niko
Grigore Rotaru
Cristina si Delf
Ana (jurnalul Anei)
Florentina
Elena
Si inca unei prietene (pe care era cat pe ce sa o uit spre rusinea mea...) care lucreaza niste broderii manuale superbe!
Da, Liana, premiul este si pentru tine!
Premiul l-am preluat cu toate regulile lui care cer:

"SA POSTEZE PREMIUL PE BLOGUL PERSONAL,
SA-L DARUIASCA CELOR 12 PRIETENI ALESI,
SA AFISEZE LINK-UL BLOGULUI LOR,
SA -I ANUNTE PRINTR-UN COMENTARIU PE BLOGUL LOR,
SA SCRIE DIN PARTEA CUI AU PRIMIT PREMIUL"


Va doresc o primavara frumoasa, dragilor si sper din tot sufletul ca premiul sa va bucure asa cum m-a bucurat si pe mine.
Il meritati din plin!

13 comentarii:

ELENA said...

LA MULŢI ANI!
Cu întârziere de ziua femei,
să ai parte de o primăvară frumoasă
cu multe bucuri şi iubire din
partea celor dragi!
Îţi mulţumesc din suflet pentru
premiu şi aş fi onorată dacă ai face şi tu parte din lista mea
persoane minteresate.
O zi excelentă îţi doresc!
Te mai aştept in paradisul meu..

Alexandra said...

Thank you so much!
Multumesc pentru floare. Iti trimit si eu o imbratisare virtuala. Sa ai o primavara frumoasa.
Sanda

Ela said...

Multumesc,Dana!Te pup!

Ana said...

Multumesc frumos! O reala surpriza mi-ai facut. Iti multumesc pentru vizita si pentru premiu, sper sa mai "treci" pe la mine, esti binevenita oricand. O primavara frumoasa, sa ai, alaturi de cei dragi!

Angela Ribus said...

Iti multumesc mult. Ma onoreaza si ma bucura gestul tau.

Iti trimit un buchet de ghiocei din curtea noastra. Si un gand bun.

GRIGORE ROTARU said...

Consideram ca am ajuns in punctul in care este greu sa te opresti a elabora propozitii si, uite, m-a biruit emotia. Multumesc si va doresc zbor inalt; incerc sa masor inaltimea la care m-ati ridicat !

pheideas said...
This comment has been removed by the author.
pheideas said...

Multumesc mult ! E frumos sa primesti; mai greu e sa le pastrezi. Asa ma apuca cateodata sa ma sui in munti de piatra ... fara internet. :))

Lori's page said...

Vai, sa-mi fie rusine, n-am mai dat pe blog de vreo saptamina. Sper ca a venit primavara la tine, la noi inca se face asteptata, avem temperaturi de minus 5°C. Mersi tare mult pt premiu, esti o comoara, si voi "raspindi" un pic din caldura ce ne-o oferi tu si altora! Mersi iubita, si o saptamina buna! Cu drag, Lori xxx

denisia said...

O primăvară plină de soare şi culoare!

Cristina said...

Mulțumesc foarte, foarte mult!! Și pentru "Luminumbre" acesta e primul premiu, așa că e cu totul special!

Îl voi afișa și trimite mai departe cât de curând, sper - chiar în seara asta.

O primăvară senină și gânduri bune!

Ela said...

Dana, iti multumesc si pentru blogurile deosebite pe care le-am descoperit acum ,cand ai oferit aceste premii!

Quilt Online said...

Daniela iti multumesc din suflet ca ma consideri prietena ta,iti doresc tot binele din lume si te imbratisez.
Ortansa