Sunday, March 7, 2010

Cleveland, "taram de dor".....

Intinderi imense, spatii goale nefolosite sau folosite necorespunzator, cladiri in culori incerte si standardizate, pustiu cat cuprinde...acestea caracterizeaza zona orasului Cleveland.
Va las sa constatati singuri.
Singurul loc animat din orasul acesta este mall-ul..dar ma indoiesc ca v-ar interesa sa -l vedeti pentru ca nu se deosebeste cu nimic de un supermarket urias si sclipitor.Atat.

Intrarea spre complexul unde locuiesc

Parcul pentru copii vesnic gol
Sotul meu, karina si soacra mea
De aici , cateva poze facute din masina, poze din oras in timp
O cladire ciudata si fantomatica (ca multe de acest fel) chiar in centrul Clevelandului; nu se observa picior de om
garaje, locuri cu destinatie incerta ca acestea sunt pretutindeni in Cleveland

Cam atat,
Downtown-ul il cunoasteti toti, din filme, cladirile acelea interminabile, pline de birouri si dumnezeu mai stie ce... insa downtownurile sunt mult mai mici decat inseamna un oras precum Clevelandul sau oricare din America.
In principiu, asa arata orasul in care locuiesc momentan, din nefericire.Si nu este vorba de periferie!
Speram sa nu pun aceste poze pe blogul meu sa il incarc inutil dar voi contrabalansa cu poze din Romania , imediat ce le voi face.

8 comentarii:

Ela said...

La multi ani de 8martie, draga Dana!Sa ai o zi frumoasa alaturi de familia ta! Sa stii ca azi vei fi in gandul meu , ca sa fii in Romania, chiar daca eu nu o sa petrec decat o zi obisnuita!

Niko said...

Ma bucur ca te-ai reintors! Si ma bucur ca o sa poti respira aer primavaratec ROMANESC!
Te pup,

Quilt Online said...

Daniela te rog sa primesti acest PREMIU din partea mea pentru activitatea ta si pentru blogul tau interesant.

Daniela said...

Draga mea Ela, multumesc din suflet pentru urarea frumoasa pe care ti o intorc cu bucurie si cu aceleasi ganduri calde :)
Si pe langa acestea toate gandurile mele bune catre toate mamele, sotiile, iubitele, fiicele si pentru toate femeile acestei lumi!
La multi ani dragele mele !!
Sa fiti iubite caci meritati!

Daniela said...

Bine te am regasit , Niko! Iti doresc o primavara frumoasa si binemeritata asa cum o asteptam toti! :)
Te imbratisez !

Daniela said...

Ortansa, nu stiu daca chiar merit acest premiu insa iti multumesc din tot sufletul pentru el si pentru gestul tau :) Mai ales ca fiind primul premiu pentru blogul si activitatea mea este o mare bucurie si satisfactie pe care mi -ai daruit.
Si cu aceeasi caldura cu care mi l-ai daruit il daruiesc si eu voua , tuturor, celor care ati avut rabdarea si placerea sa ma vizitati in toti acesti ani.

Multumesc inca o data draga mea Ortansa , si iti doresc zile frumoase de primavara in acel loc minunat in care traiesti!
te imbratisez!

acuarele said...

Oare de ce atata de rarefiata activitatea pe acolo?
In Romania e mare inghesuiala la locurile de joaca, niciodata nu sunt suficient de mari si incapatoare!...

Daniela said...

Acuarele,nu stiu...stiu insa ca activitatile sunt foarte rarefiate in mediul natural..adica nu vezi nici o miscare pe strada daca mergi ore intregi pe jos; rar mai apare cate un trecator, doi rataciti ca si mine sau care ar dori sa isi mai foloseasca si picioarele...
Cat despre copii , rar vad unul..ce fac oamenii astia cu ei nu stiu dar sunt sigura ca ii baga in fata computerului si jocurilor si le distruge treptat simtul firesc al jocului natural de copil...trist ! asta e america reala!Urata si abia astept sa plec de aici ; plec fara regrete.