Tuesday, December 8, 2009

Scrisoare deschisa catre usi inchise!

"Stimati" parlamentari , senatori, deputati si alte specii (i)responsabile!!

M-am saturat pana in gat!
Nu aveam de gand sa va reamintesc vreodata existenta voastra efemera si inutila pe blogul meu important pentru mine dar deja m-am saturat pana in gat de voi si de ceea ce (nu) faceti!
M-am saturat sa vad zilnic umilinta , teroare si mai ales foamete in tara in care m-am nascut, sa citesc pe bloguri afirmatii cutremuratoare de genul acesteia : "nu, nu mi-a mers bine in ultimii 4-5 ani, financiar. cel putin, in ultimul an, a fost teribil. desi m-am jurat ca nu o sa mai fie zi sa nu avem ce manca" si sa inghit cu noduri parizerul american , de plastic din frigiderul meu suprapopulat de specii dubioase de alimente , dar totusi existente , gandindu-ma ca in acest moment multi oameni din tara fac foamea!
M-am saturat sa ma trezesc in fiecare zi in acelasi colt de lume, exilata ca de altfel multi care nu si-au dorit sa fie in alte parti ale lumii  si sa ma intreb cand o sa pot sa imi permit sa locuiesc si sa traiesc cat de cat decent in tara mea!?
M-am saturat sa vad romani plecand din tara din cauza foamei in primul rand, oameni care si risca linistea si echilibrul familiilor lor plecand, copii lasati singuri si alte drame sociale!
Este vina voastra, sobolani de birouri , cu burti mari si mutre arogante si imbecile, caci tara asta s- a dus dracului!
Este vina voastra pentru tot si am sa o strig in gura mare cat pot si pe blog si pe unde pot!
Din cauza sistemului vostru eu si altii ca mine nu pot fi acasa!
Tot voi ati aruncat in "jocul' alegerilor doi candidati cu care sa va spalati pe capetele voastre unsuroase si chele!Doi smecheri!
Un idiot, infumurat cu mana pe inima si cu alte prostii americanizate, arogant si periculos in idiotenia lui si un smecher versat , agresiv si indolent, care are impresia ca Romania e a lui si va fi pentru totdeauna!
Ei bine, va anunt oficial ca nu am fost la vot pentru acest lucru si m-as fi bucurat sa nu mearga absolut nimeni la vot in ziua aceea! sa vedem ce se alegea si pe cine!?
M-am saturat sa ascult politica voastra interesata si scandalurile voastre zilnice cu care ne faceti de ras peste tot in lume si in acelasi timp sa constat ca omul de rand face foamea, se lupta zilnic cu probleme financiare infernale si sociale si multe altele!
M-am saturat sa constat ca pentru voi omul de rand nu conteaza si ca aveti alte prioritati in vedere care nu au nimic de a face cu necazurile omului simplu!
Sa nu aveti impresia ca voi sunteti Romania , stimati sobolani!
Romania o reprezinta toti oamenii care traiesc in ea cat si cei care au plecat de nevoie din ea ,si se lupta zilnic sa supravietuiasca!!Voi sunteti niste microbi doar care ne ati intoxicat vietile din toate punctele de vedere!
M-am saturat sa sper de la zi la zi ca ma voi putea intoarce acasa si visul acesta sa fie din ce in ce mai departe de realitate!


Sunteti niste mincinosi, obraznici, imbecili, idioti si smecheri in acelasi timp!
Daca as avea puterea v-as "rade" pe toti de la mic la mare!
M-am saturat de instabilitatea care ati produs-o si o produceti in tara si de prezenta voastra inutila in vietile noastre!
Inca o data ma repet: romanii v-au facut cinstea care nu o meritati sa mearga sa voteze!! eu nu as fi mers la vot sub nici o forma !! pentru ce?? sa votez unul din cei doi idioti periculosi??
Nu , merci!

As avea multe sa va strig dar nu mai am putere si cu toata puterea care mi a mai ramas va urez un an nou plin de scaune cazute, de demisii de umilinte si de toate cele "bune" cu care si voi intoxicati poporul roman!
va urez ca de Craciun sa va stea in gat tot porcul si toate bunatatile pe care multi romani nu si le pot permite decat cu sacrificii mari incat le trece si cheful de sarbatori!
si mai ales va urez sa va duceti curand unde a dus mutu iapa!!
Nu avem nevoie de voi asa cum sunteti acum!!!
Hai la multi ani...cu toate cele ce v-am urat!!

PS.am o intrebare retorica...Mai fratilor, din atatia oameni capabili din tara aceea nu s-au gasit decat doi smecheri , corupti si idioti sa candideze la presedentie?? Chiar asa de rau ne-am tampit?!!
Gata!
Ma duc ca se prinde fasolea de fund!si m-am aprins prea rau!

9 comentarii:

Ana said...

Pai nici voi acolo nu o duceti mai bine? si noi care ne gandeam sa plecam de aici ( in fine,eu nu cred ca as putea),dar am o lehamite ca a ta,desi am votat cu liberalii,daca se inhaiteaza cu pdl ul cu lozinca "pentru binele tarii" nu ma mai duc in viata mea la niciun vot! Si cred ca nu vom avea curand pe cineva sincer drept candidat...mi e tare teama! Dar stiice mi a placut cel mai mult?
ca desi le spui sobolani,le zici "stimati" :))) chiar m a amuzat in toata amaraciunea asta a noastra, dar nu cred,draga, ca ii mai stimeaza cineva, ai fost prea delicata in exprimare!
Cu bine!

Daniela said...

Draga Ana...sunt stimati in ghilimele! dracu ii mai stimeaza pe astia!
Noi nu o ducem ca acasa, adica rau; dar nici bine nu ne este. In afara de faptul ca nu ducem grija zilei de maine de a avea ce pune pe masa ne lispesc insa celelalte.Importante si mult mai semnificative din pct meu de vedere.
Crede ma, paina strainatatii are intr-adevar gust tare amar! Si se plateste scump prin altele.
Daca exsita doar o singura valoare personala si aceasta o constituie asigurarea materiei prime pentru stomac atunci da! strainatatea e perfecta!in rest....

Alexandra said...

N-ai dreptate sa nu votezi pe niciunul! :-) Eu i-am votat pe amandoi...pe acelasi buletin :-)) Asta de frica pt ca am fost in turul I si sa nu cumva sa apar ca am votat si in turul II, asa din senin...:-)
O concluzie simpatica in editorialul de acum vreo doua zile a lui CTP pentru noi cei scarbiti total si pe care ne bat ganduri de luat lumea in cap (si recunosc ca eu mereu am fost adepta, numai barbatu-meu n-a vrut deloc): nu va grabiti sa emigrati, macar de frica ca odata ajunsi dincolo ajungeti sa votati in majoritate cu Base! :-))
Si pe mine m-a distrat "stimati shobolani" :-)

Ana said...

aaaaaaaaaaa,deci cu ghilimele :)) oooook,dar tot e haios!

Mai, eu nu mor de foame ( inca)probabil urmeaza... pt ca se tot prognozeaza ca din feb. 2010 nu vor mai avea bani de pensii si bugetari,insa,eu credeam ca acolo ai si respect nu doar de mancare,si mai ales ca muncind cinstit poti sa ai trai decent,sa ti poti permite un concediu, sa vizitezi o tara straina-sau achizitionarea unor carti din librarie, eu de multe ori am plecat plangand ca nu mi pot cumpara un roman nou aparut... banii nostri se duc pe taxe si apoi daca mai raman luam si mancare,dar nu ne lafaim ,e adevarat! Eu ,dupa plata taxelor,imi pot cel mult lua o pereche de dresuri, sau sa fac o vizita la dentist,dar dentistul e daca mama imi completeaza din pensia ei venitul,spre rusinea mea.
Acum,de exemplu astept sa ni se dea bonurile caci inca mai sper ca idioata,pentru ca sa mi pot lua fructe, din toate- ca s unele din care nu am gustat niciodata si vreau si eu macar sa vad ce gust au

La noi nu poti din munca cinstita sa ai trai decent,cel putinnu din salariu de bugetar, azi am primit fluturasul de salariu,si voi lua cu 350 roni mai putin asta pt ca am avut concediu fara plata fortat. Bineinteles ca nu am stat acasa,am fost la scoala normal,ca in zi de lucru normala, cum altfel ai putea sa faci altfel?
E asa de trista viata aici, si m-am saturat de politica si politicieni,noi votam crezand in ei si pe ei ii intereseaza ciolanul :(
Daca ar fi sa cred in reincarnare m-as gandi serios ce asasini om fi fost in alta viata ca sa patimim asa in viata asta,fara nici o speranta de mai bine?
Am scris cam mult,imi cer scuze!

Daniela said...

No problem, Ana, poti scrie cat doresti.
Sa-ti spun cum stau lucrurile din pct meu de vedere, pe aici...
Deci repet, nu facem foamea ca as manca rahat rau si intr-adevar suntem respectati pentru ca aici orice se plateste!! si un zambet care ti se acorda nu se acorda gratuit!
Deci avem materia de baza pt stomac, avem stima asta cumparata insa nu putem uita faptul ca nu suntem acasa , ca suntem priviti vesnic ca imigranti si mi se pare corect , eventual si cu dispreti priviti (asa , pe sub zambetele acelea) , apoi, noi ca latini ducem lipsa de viata noastra de acasa si de socializare; ne e dor de rudele si cunoscutii nostri, ne e dor de colindele care nu le vom avea decat virtual, ne e dor de un Craciun autentic, de o viata printre oameni.
Voi nu stiti cum este aici si nu va pot face sa intelegeti si a vedeti lucrurile si situatiiile...numai daca traiesti aici poti vedea si intelege.
Sunt sigura ca multi spun: asa e satula de bine si de toate si bate campii la noi ce o ducem cumplit. Si nu ii acuz; oamenii nu au cum stii cum este painea strainatatii decat traind printre straini...si cre3de-ma , Ana, dupa ce ajungi sa iti permiti sa ai tot ce vrei pe masa (chiar cu gust de plastic ca dracu stie ce mai mananc pe aici...) , sa iti cumper cartea dorita, sa vezi o tara straina , cu toate ca nu o sa ajung la faza asta dintr-un salariu de la sotz, iti trece! constati ca iti lipseste acel "ceva" care nu stii sa il definesti si ca, cu toate ca ai tot ce vrei si iti doresti esentialul lipseste.
Nu sunt mare patrioata dar vine iar Craciunul si il voi petrece ca de obicei: eu cu un copil si al meu sot, singuri, holbandu ne si bocind , la tv de pe internet, si mancand de bulimie .
Sunt poate oameni facuti sa imigreze si altii sa nu o poata suporta imigrarea. Mie, orice mi-ar oferi strainatatea , imi lispeste esentialul: faptul de a fi acasa , printre locurile cunoscute si mai ales printre oameni!
America este foarte deficitara la capitolul socializare si asa ca veti fi surprinsi ca constatati ca ajunsi aici sunteti mai mult singuri.
Deci ai ce manca si cam atat; in rest sistemul american si a 'dresat' atat de bine poporul incat daca vezi ceva urm de socializare pe strada o sa te intrebi daca nu cumva esti oriunde altundeva dar numai in america nu.
Asa ca, draga mea Ana, pe scurt, mai bine paine cu ceapa in tara mea decat o masa plina si trista, vesnic singuri printre straini.
Si crede ma caci stiu ce spun: am stat 40 ani in Romania si stiu ce inseamna dar totusi o prefer oricarei tari din lumea asta..ce sa i faci! nu toti sunt facuti pt imigrare..
Toate cele bune iti doresc si fruntea sus!
Sobolanii tre sa fie dati jos nu sa plecam noi din tara!

Daniela said...

I ai votat pe amandoi , Sanda??:))) hai ca ai fost tare draguta :) si tare!
Cum sa ii mai votez mai ca mi s-a facut lehamite de tot! Numai acum doua zile ce m am certat cu barbatu ca mi a promis ca in trei ani ne intoarcem in Romania si s-au cam dus anii aia...ce i drept are dreptate saracu si el dar sa stii ca daca as avea casa in romania, o casa la naiba , o casa simpla si atat , zau ca m as intoarce!
Noroc cu fi mea ca ma distrage de la ganduri dar ma mai apuca rau mai ales de sarbatori. Mai ales de Craciun.
I o zic ca alegerile astea ar trebui suspendate; nu e o situatie deloc confortabila pentru nimeni dar asa ar trebui sa le facem astora. sa isi dea seama ca nu merita nici unul si poate apare cineva competent care sa merite conduca tara asta.
Dar ce te faci caci cum apare unul ca acesta i se da la cap si e facut disparut urgent de catre mafia politica.
Asta este...nu mi mai ramane decat varianta clasica si poate si eficienta de a ma ruga sa se schimbe cu adevarat ceva real acolo...
Nu, nu pleca Sanda! sau daca vrei sa o faci gandeste te bine cat de pregatita esti sa o faci , din toate punctele de vedere..tu ma cunosti si stii ce am mai discutat despre asta..oricum, e decizia ta dar pregateste te sufleteste mai ales.
Nu e deloc usor sa renunti la locul natal oricat de lejer ai privi acest aspect.
Te pup !

Ana said...

Daniela, dar eu te inteleg perfect pentru ca eu nu as putea sa traiesc innici o alta tara de buna voie,te cred ca iti lipseste tara noastra, dar voiam sa subliniez faptul ca ar trebui, traind aici, sa putem si noi ,prin munca cinstita sa ne permitem ce am scris mai sus,e nedrept ca nu e in stare unul cinstit sa ajunga la putere si sa nu se lase manjit in borcanul cu miere
Eu as vrea sa vizitez chiar si america,dar sa ma intorc acasa,mie fost tare greu sa ma obisnuiesc in bucuresti,caci eu sunt din provincie,dar am fost nevoita sa raman aici,doar dupa ce am adus-o pe mama cumine,am reusit sa ma simt aici "acasa".
Poate ar fi mai putin dureros daca ati putea sa va aduceti rudele acolo,nu toate pe cele mai apropiate,parinti,socri, frati...nu stiu ce sa spun...
Dar repet,e nedrept ca nu puteam locuind in tara noastra sa traim decent,dupa munca,caci nu cersim,muncim,poate nu ca voi,dar ar trebui sa incepem cu asta,sa muncim la fel ca acolo. Mie ,infilme de exemplu imi place ca acolo se si munceste crunt,dar de vineri,omul e liber. Chiar si copiii sunt diferiti ...pune unul langa altul un copil roman- cu mama si tata,nu orfan,si unul de afara,sa vezi care din ei zambeste,si chiar ii rad ochii si care are privirea...trista...si e doar un copil. Asta e viata noastra, din pacate, si cand zic a noastra ma refer sila noi si la voi.
Iti multumesc penrtu incurajari.
Cu bine :)

Daniela said...

Inteleg , Ana , ce spui; din pacate pana se va atinge stadiul de dezvoltare al unei tari civilizate se va avea de suferit.
Asa este normal; ca si cei din tara sa se poata bucura de o viata decenta si mai relaxata decat calvarul prin care trec ei acum.
Insa , sa nu uitam ca avem in spate 40 ani de sistem tiranic care a modificat adanc constiinte si stari de fapt.
Americanilor, de ex, nu le a fost atat de greu sa treaca la o viata democratica reala pentru ca ei pur si simplu au fost scutiti de calvarul unei dominatii tiranice vreodata.
Noi insa purtam sechele, frici si scheme prestabilite care nu ne prea ajuta sa luam decizii in ceea ce priveste viitorul nostru ca popor...
si inca ceva, apropo de copii.
Sistemul de educare american difera net de sistemul nostru romanesc din orice timp; aici copii sunt educati incepand din familie si pana la scoli sa isi pastreze respectul de sine , in primul rand, si apoi fata de ceilalti. aspectul educatiei in america este insa un subiect mult mai complex.
Insa, au si ei problemele lor si america nu este nici pe departe raiul pe pamant.
Curaj si numai bine!:)

Geta Grama said...

Eu nu am votat ! Nu am putut sa aleg dintre doua rele ! Ca toti politienii sunt hoti, asta stim de mult, dar parca niciodata nu le-am vazut incompetenta mai clar ca acum ! Dupa ce ca sunt hoti, mai sunt si prosti !Si ce e mai rau, incompetenta si prostia sunt peste tot ! Nu mai pot sa deschid televizorul, de la Stiri pana la emisiuni de divertisment, toate sunt facute de parca am fi un popor de cretini !