joi, 3 decembrie 2009

Garden nymph - collage

Gata si colajul textil.
Creat intr-o nota mai optimista este compus din figura nimfei pictata cu vopsele acrilice( nu am vrut sa o fac din aplicatie ) pentru a crea efectul de transparenta iar figura ei sa fie diafana, perceptibila usor printre flori; iar florile sunt decupate din materiale diverse si asamblate in colaj pe un material roz , pastelat  si delicat. Pentru un accent mai evident am folosit stampe cu libelule si frunze .
Am quiltuit light tocmai pentru a nu incarca decorul deja plin cu flori colorate; am folosit ata metalica in principal si pentru fond un verde pal.Si pentru embellish am aplicat margelute colorate si paiete , din loc in loc.
Colajul este realizat din formele florale in raw edge care imi da mai mare posibilitate de a jongla cu motivele din colaj.
Per ansamblu, a fost distractiv sa il concep si sa il pictez; in plus, e mult mai incarcat de optimism si culoare :)






3 comentarii:

Ela spunea...

Da, multa culoare ,optimism!Ai idei asa ca nu-ti doresc decat timp, sa creezi dupa inima ta!

Lori's page spunea...

Wow, wow, wow! Ce frumos! Ma numesti pe mine monument de rabdare, dar tu? Eu una ramin cu gura cascata de fiecare data cind vad creatiile tale, si spun la rindul meu: Wow, ce monument de rabdare! N-as sti nici unde incepe ceea ce faci tu. Am nevoie de un profesor! Bravo iubita, ma delectez privind maestria ta artistica. A bientot, Lori xx

Alexandra spunea...

Imi place cum se vad florile pe fatza nimfei. E o lucrare foarte diafana. Te pricepi intr-adevar!
Te imbratisez.
Sanda

Am obosit...