duminică, 5 aprilie 2009

Colorful purse

My first purse!
And I think it is really pretty :)

It was made from different remaining patches of other textiles.
i used ribon instead of bias band becouse it was simple and effect.
Thanks Dora for you tutorial bag :). It was helpul a lot!
A colorful bag for this spring and summer which can be assorted with different clothes.
It is a quilted bag made from multiple colored scraps , Wide 11`
Hight 13,5`
A sweet and joyful bag, for everyone who loves the color, that will be exposed in my store on Etsy.





Prima mea geanta! Si cred ca e chiar draguta!
A fost facuta din petice ramase de la alte lucrari textile.
In loc de banda bias am folosit ribon negru pentru ca e mai de efect (cel putin asa o percep eu ...)
Merci Dora pentru tutorialul tau :) A fost de mult ajutor !
O geanta colorata pentru primavara si vara aceasta care poate fi usor asortata cu diferite haine.
O geanta vesela - pentru cei care iubesc culorile - care va fi expusa in magazinul meu pe Etsy.
Stati pe aproape: azi sau maine cel tarziu postez schemele de crosetat!

5 comentarii:

Alexandra spunea...

E frumoasa, e intr-adevar de vara si usor de asortat. iti faci magazin pe Etsy?
Sanda
PS. Am vazut abia acum comentariul tau pe blogul Carduri. Sper sa mai postez acolo in continuare poze cu cardurile Peticelelor. cardurile tale au fost foarte admirate de colegii mei, mai ales cel cu floricele crosetate ;-) Deci crostea e chiar la putere in acest an!

Dora spunea...

E foarte faina ! Si ma bucur mult ca ti-am fost de folos :)
La mai multe genti ;)

Lori's page spunea...

Parca ar fi vitralii moderne, foarte ingenios si splendid. Sau mai imi aduce aminte de 3art deco". Congrats and many more! L xxx

Ela spunea...

Inceputul este mai greu , pe urma iti vine sa lucrezi mereu genti! Frumoasa gentuta!Felicitari!
Ela

Anonim spunea...

Multumesc pt comentarii! :) Si ma bucur ca va place gentuta.
pupici,
dana

Am obosit...