luni, 1 septembrie 2008

Primul meu quilt "urias" - my first "huge" quilt

Anul trecut, cand nici nu incepusem sa aflu prea multe despre quilt, m-am gandit ca vreau sa fac o patura cat patul. Eram grabita rau :)).
Aveam deja niste materiale cumparate , prin casa, asa ca am luat cel mai simplu pattern de pe internet si m-am pus pe treaba.
Quiltul are 90 x 54 inchi si este aproape tot patul.
E lucrat stangaci pentru ca atat ma pricepeam atunci dar e primul meu quilt "urias" .:)
Cam asa arata

Last year, when I didnt even started to know too much about quilting, I was thinking to make a blanket for the bed; so I was in a big hurry :)).
I went through some fabrics already purchased stacked in the closet, so I took the simplest pattern from the internet and I started to work on it.
The quilt is about 90 x 54 inches and it almost covers the bed.
It is primitively worked becouse I didnt know too much about quilting at that time; but for me it is my first "huge" quilt.:)



Un comentariu:

Dora spunea...

Dana, si eu m-am aruncat tot la paturi la inceput :)) si inchipuie-ti ca am facut doua in acelasi timp, iar una era din bucati de stofa !! Ce greu mi-a fost sa lucrez la ea... Dar a fost o scoala buna.
A iesit foarte bine pentru prima incercare si mai ales cromatica e placuta.

Am obosit...